0o -.......Forum 361dodesign.com.......- o0
Hãy tham gia diễn đàn 361dodesign ngay hôm nay và hãy đăng ký thành viên để có thể xem hiển thị hết diễn đàn + links download + và chia sẻ kinh nghiệm..v..v..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chúc các bạn một ngày vui vẻ..
0o -.......Forum 361dodesign.com.......- o0
Hãy tham gia diễn đàn 361dodesign ngay hôm nay và hãy đăng ký thành viên để có thể xem hiển thị hết diễn đàn + links download + và chia sẻ kinh nghiệm..v..v..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chúc các bạn một ngày vui vẻ..
0o -.......Forum 361dodesign.com.......- o0
Bạn có muốn phản ứng với tin nhắn này? Vui lòng đăng ký diễn đàn trong một vài cú nhấp chuột hoặc đăng nhập để tiếp tục.

0o -.......Forum 361dodesign.com.......- o0

Dịch vụ Thiết kế - In ấn - In Offset - Thế giới Thiết kế - Download phần mềm - Download Vector Free - Hỗ trợ Forum
 
Trang ChínhGalleryLatest imagesTìm kiếmĐăng kýĐăng Nhập

 

 Character Modeling with Maya and ZBrush

Go down 
Tác giảThông điệp
phamanhdungeq

phamanhdungeq


Tổng số bài gửi : 68
Điểm tích lũy : 4585
Thích : 3
Tham gia : 15/03/2012

Character Modeling with Maya and ZBrush Empty
Bài gửiTiêu đề: Character Modeling with Maya and ZBrush   Character Modeling with Maya and ZBrush EmptyTue Apr 03, 2012 4:27 pm

Character Modeling with Maya and ZBrush 879abb717aa013487328


Jason Patnode, "Character Modeling with Maya and ZBrush: Professional polygonal modeling techniques"

Focal Press | 2008 | ISBN: 0240520343 | 408 pages | PDF | 50,2 MB

http://www.mediafire.com/?al0ujb5dn54and4

PASS: fargoa


Create believable CG character models with
this unique book and DVD package. The stunning color images show just
what you can achieve, and the detailed step-by-step tutorials show
exactly how to achieve them.



Every technique and tip is backed up with practical tutorials, using
the models, textures and video on the companion DVD to offer a crash
course to this vital skill. Jason Patnode takes you from low to
high-resolution modeling - helping you span the gap between game and
film industry skills. Based on Maya 2008 and ZBrush 3.0.


Youll learn: Pipeline and modeling guidelines Overview of Maya
Introduction to ZBrush modeling Concept art Anatomy Creating a video
game character Creating a hyper-real character Creating a photo-real
character UVs and texturing How to create a demo reel


* Master professional techniques and workflow processes with clear, easy to follow tutorials

* Companion DVD contains video tutorials, plug-ins, models and
texture maps as well as high quality art from participating artists

* Interviews with professionals connect the concepts to real world workflow and applications











Nguồn trích dẫn (0)
Về Đầu Trang Go down
 
Character Modeling with Maya and ZBrush
Về Đầu Trang 
Trang 1 trong tổng số 1 trang
 Similar topics
-
» Modeling chai nước
» Modeling cái đầu, tay và chân - hướng dẫn dựng hình mặt người
» Cartoon smart: Character Design [HF]
» Pipeline Integration with Maya 2011 and Realflow 5
» Gnomon workshop: Character Animation: Mechanics and Emotion

Permissions in this forum:Bạn không có quyền trả lời bài viết
0o -.......Forum 361dodesign.com.......- o0  :: Autodesk 3d Max :: Autodesk 3d Max :: Thủ thuật Autodesk 3d Max-
Chuyển đến